حمیدرضا رحیمی؛ از میان مکتوبات فدوی

حمیدرضا رحیمی

از میان مکتوبات فدوی

طنز نوشته های هفتگی

 

www.hazl.com

 

حراج

فدوی تردید ندارد که اگر از خوانندگان محترم ضدانقلاب بپرسد که رایج ترین اتهامی که عمله ی بیت بابت آن، مردم ناسپاس ایران سابق را، به هتل های پنج ستاره ی برادران( زندان- م) روانه فرموده  و می فرمایند چیست، ضمن کوبیدن چندین مشت محکم  بر دهان خود، خواهند فرمود : توهین به مقام معظم رهبری(ضپ) (۱)و دَم قیچی های معظم له و از آن میان، مسؤلین نظام…

تورقی کوتاه در جراید شریفه ی دارالخرافه،شمار قابل اعتنائی از ایندست اتهامات را به آسانی بدست داده و فدوی را از پُرچانگی بیشتر در این باب،معاف می کند . آنچه که اما در این ارتباط خشم ویرانگر فدوی را بر می انگیزد ،آنست که صدانقلاب، تا آنجا که فدوی می داند،تاکنون هیچ اقدامی در حل این معضل،مبذول نفرموده است؛ با ز صد رحمت به پیاده نظام بیت که ُمشت های محکم را بجای دهان خود، به دهان استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل حواله می کنند! باری نقطه سر سطر؛  از آنجا که فدوی بعبارت خاج پرستان،می خواهد که بخشی از راه حل باشد و نه مشکل، مدتها پیش از این ، در یکی از جراید دارالخرافه خواندکه یک زندانی دگراندیش، با افزایش وثیقه ی چهارصد میلیون ریال به پانصـد میلیـون ریـال از زنـدان آزاد شـده اسـت. از شما چه پنهان،فدوی قدری به مابه التفاوت وثیقه خیره شد که از چه بابت می تواند باشد؟… که ـ به زودی، البته دریافت که :

“دادگاه به دلیل یک اتهام جدید مبنی بر توهین به رهبر انقلاب، مبلغ وثیقه ی ایشان را صد میلیون ریال افزایش داد!

راستش، گرچه نمی شود به زندان های حکومت اسلامی رفت و به رهبر معظم انقلاب توهین نکرد، ولی حکم صادره این خاصیّت را دارد که از این پس، اهانت به رهبر معظم انقلاب، می کند به عبارت دانه ای صد میلیون ریال!… یعنی، شما اگر از وضعیت مالی خوبی در ایران اسلامی برخوردار باشید، می توانید از صبح تا شب در خیابان راه بروید و به رهبر معظم انقلاب اهانت بفرمائید.

آزادی بیان، برای خودش آداب و مراحلی دارد. یک شبه که نمی شـود. پیـش از ایـن، اگـر مرتکب چنین خلافی می شدید، خدای نخواسته به ۳ شماره اعدام می شدید لکن اینک در اثر پیشرفت امور، دمکراتیزه شدن جامعه ی اسـلامی و بـذل توجّـه بیشـتر مسـؤلین، در اِزاء هـر بـار اهـانت بـه رهبـر معظـم انقلاب، فقط صـد میلیون ریال می پردازید و این محدودیتِ مختصر را هم، چند وقت بعد، انشاءالله بر می دارند.

ذیلاً نرخ برابری ارز برای اهانت به رهبر معظم انقلاب را در خارج از ایران اسلامی می آوریم، تا هموطنان متفرق در چهارگوشه ی جهان نیز از این گشایشی که شده است، بی بهره نمانند:

به دلار آمریکا ۱۰۰۰۰

به دلار کانادا ۱۴۰۶۸

به لیر ایتالیا ۲۱۳۴۵۰۰۰

به یورو ۱۲۵۰۰۰

به یِن ژاپن ۱۰۹۰۶۰۰

تذکر این نکته امّا ضروریست که هموطنان خارج از کشور باید کاملاً رعایت انصاف و امانت را بفرمایند یعنی، به قول حضرت امام(ل) (۲)، لکن اینطور نباشد که مثلاً ده بار به رهبر معظم انقلاب اهانت نموده و یک بار منظور نمایند. دوستان می توانند در هر جای جهان که هستند از مزایای این حکم باد آورده استفاده نموده، نرخ اهانت به مقام معظم رهبری را با توجّه به دفعات و نیز جدول فوق به نرخ روز محاسبه و به حساب صد امام(ل) واریز و فیش آنرا به نمایندگی حکومت اسلامی در کشور محل اقامت خود ارائه نمایند. بدیهی است در کشورهائی که حکومت اسلامی به دلیل حُسن سلوک فاقد نمایندگی است، بایستی به دفاتر حافظ منافع آن، مراجعه نمود.

زیاده جسارت است.

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی !..

تا درودی دیگر، بدرود/ الاحقر – فدوی

—————————

(۱) : مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرُستاته است!

۲ (ل) : مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف لعنه الله علیه است!

***

 

 

***

بی انصافی 

…حال خودمانیم، آخر این چه خبر نامربوطی ست که منتشر کرده اید؟ :

خشم مردم سوریه نسبت به افتتاح رستوران تجملاتی مشاور اسد در مرکز دمشق !/ العربیه- تیتر

و در ادامه ی خبر حیرت اثر:

لونا الشبل مشاور اسد به “دلیل سخنانش در مورد لزوم صبر و استقامت در برابر شرایط سخت زندگی”، همواره خشم و غضب میلیونها سوری را برانگیخته است، آنهم در حالی با لباس‌های چند هزار دلاری ظاهر می‌شود

و نیز :

ویدئوهای مراسم افتتاحیه، انتقادات گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت، چراکه قیمت‌های غذا در این رستوران به قدری بالا است که کمترین آن به ۱۰۰ هزار لیره سوری می‌رسد که تقریباً معادل حقوق ماهانه یک کارمند است.در تصاویر انتشار یافته از این رستوران واقع در بزرگراه المزه، “سرآشپزهای روسی” در حال مدیریت آن مشاهده می‌شوند.

در پاسخ عرض میکند که یعنی چه آقا؟ مگر مدافعان محترم حرم، دل ندارند یا معاذالله ، آدم نیستند؟ رستوران نمیخواهند؟ یعنی میفرمایید از گرسنگی تلف شوند؟ حال اگر به حجاب خواهر”لونا ” گیر داده بودید، فدوی حرفی نداشت !

زیاده اعتراضی نیست

 

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی !

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

هفتم ژوئن المُردد از برجام الحرام سنه  ۲۰۲۲ ترسائی

کتبه الفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

 

اینهم برای خالی نبودن عریضه !

دم دستت باشه شاید لازم شد !:

 

به نقل از “آوای تبعید” شماره ۲۷